Sinopsis Romance In The House Lakonan Son Na Eun dan Kim Ji Soo. Drama terbaru bakal menemui peminat dunia kdrama adalah bertajuk Romance In The House , sebuah drama yang dibintangi oleh Apink Naeun dan pelakon cantik Kim Ji Soo.

Sinopsis Romance In The House Lakonan Son Na Eun dan Kim Ji Soo


Drama ini akan ditayangkan bermula 10 ogos ini di saluran JTBC pada setiap hari sabtu dan ahad jam 10:30 malam.

SINOPSIS ROMANCE IN THE HOUSE (2024)~~

Menceritakan tentang Byeon Mu-Jin yang telah berkahwin dengan Geum Ye-Yeon (Kim Ji-Soo).

 Mereka mempunyai seorang anak perempuan, Byeon Mi-Rae (Son Na-Eun), dan anak lelaki, Byeon Hyun-Jae (Yoon San-Ha), semasa perkahwinan mereka.

 Byeon Mu-Jin mencuba pelbagai usaha perniagaan semasa berkahwin, tetapi semuanya gagal malah keluarganya tidak dapat menerimanya lagi dan mereka memisahkannya daripada mereka. Selepas bercerai, Geum Ye-Yeon mengalami kesukaran membesarkan dua anaknya seorang diri.

 Kini, 11 tahun kemudian, dia bekerja sambilan di sebuah pasar raya besar. Anak perempuan dan anak lelakinya semuanya sudah dewasa. 

Anak perempuannya, Byeon Mi-Rae, ingin menjadi orang yang boleh dipercayai oleh ibunya. Dia bekerja sebagai MD di sebuah pasar raya besar. 

Anak lelakinya, Byeon Hyun-Jae, mempunyai daya tarikan yang unik, tetapi dia juga pengacau keluarga.

Pada suatu hari, Byeon Mu-Jin muncul di hadapan keluarganya sebagai pemilik bangunan vila tempat mereka tinggal. Byeon Mu-Jin berharap dapat bersatu semula dengan bekas isteri tercintanya Geum Ye-Yeon dan juga cuba memikatnya, tetapi anak perempuannya, Byeon Mi-Rae, sangat menentang idea bapanya. Tidak seperti kakaknya, Byeon Hyun-Jae menyokong percubaan ayahnya untuk berdamai.

UNIKNYA DRAMA ROMANCE IN THE HOUSE ~

Drama ini turut dibintangi oleh barisan idola-idola popular seperti SHINEE Minho dan ASTRO Sanha yang masing-masing membawa watak Nam Tae Pyeong dan Byeon Hyun Jae.

Drama ini juga menggantikan drama Miss Night and Day yang bakal tamat tidak lama lagi.

Korang yang mana belum baca sinopsis drama ini boleh baca di atas dan komen pandangan korang mengenai barisan pelakon romance in the house serta jalan ceritanya.

Post a Comment

Previous Post Next Post